piątek, 4 grudnia 2009

Arkadia

Kapela działała w Cieszynie w latach 1994-1995,grając mieszankę hc/punka z przyjemnym damskim wokalem.Zespół odegrał kilka koncertów(m.in. w Czeskim Cieszynie czy na Punk Pikniku w Bażanowicach).Skład tworzyli:Ania-voc.,Piter-git,Pływak-bas,Janek-perk.

"Apokalipsa"

Tysiąc oczu to widziało,pięćset głosów mnie przeklęło
Zniknęło wszystko gdzieś w oddali,wszystko jest tam a strach tutaj
Ostry grymas na mojej twarzy i nieznane mi uczucie
Krzyczeć,płakać,wić się z bólu
Wszystko jest tam a strach tutaj!

Już nie cieszy mnie poranek ani piękny zachód słońca
Wyrok zostal zapisany i tak będzie aż do końca
Czy to wszystko co zostało z Twoich bluźnierstw przenikliwych?
Czy musiałem się dowiedzieć?
Wszystko jest tam a strach tutaj!


"Upadek człowieka"

Brzemienny w skutkach upadek człowieka
wywiera już piętno na wszystko dookoła
Nienawiść,pogarda,morderstwo na raty
Nic nie pomogą wykręty i świństwa
Każdy ma w tym jakiś udział
Więc nie mów mi,że w tym nie uczestniczysz
Przecież nazywasz siebie czlowiekiem
Kolejna porcja trującej potrawy
Kolejny mały wybryk natury
Na nic nie zdadzą się mądre debaty
Lepiej rozwiązać spór karabinem!


1 komentarz:

  1. Mam koncert Arkadii z Dziupli (Czeski Cieszyn) z roku ????? Oprócz Ani jest jeszcze męski vocal.

    OdpowiedzUsuń